det kan ta slut imorgon eller hålla på föralltid, ibland är det så

KATRIN OTTOSSON, jorden anropar. du är svår att nå. SKÄRPNING annars åker tuttbilderna upp på faceboken inom en snar framtid. puss!

idag har jag varit på gymmet och färgat håret bland annat. sen har jag bränt mig också, på gallret i ugnen och det gjorde hemskt jävla ont.
ska upp till gymmet imorrn bitti ockzå så jag måste sova. snart. alldeles snart.
först måste jag bädda sängen, sjukt jobbigt ju.
en bild på motsatsen till jobbigt....




<3


Kommentarer
Postat av: sara

hahaha jag lyssnade på precis den låten och den raden när jag kom in här. sjukt kul! (lättroad..)

2010-01-20 @ 16:25:09
Postat av: Anonym

Jaaaaa! Mer tuttisbilder åt folket!!

2010-01-21 @ 19:35:17
Postat av: Amy

Men lägg ut bilderna bara, Kit säger att det är okej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback