dom regnar och snöar på varenda en

men godkväll!
idag har jag spenderat halva dagen/ kvällen i kista galleria with malin and sara... har shoppat loss ordentligt! vet ni hur många bhar? FYRA! det var extremt behövligt då min senaste köpta inhandlades för sisådär ett år sen och resterande i min lilla garderob INTE är mycket för världen. jag fick även med 3 par strumbyxor, 4 tröjor, lite smink och sånt nötvändigt. alldeles ypperligt nöjd är jag! vi avslutade det hela med en chailatte och en morotskaka (med FLERA lager) (flera lager av det vita alltså..) på ett mysigt litet fik som vi fastnade vid till ungefär halv 12. då det var förseningar i tågtrafiken tog det lite längre tid än normalt att komma hem. men ändå mycket trevlig dag!

nu ska jag sova för att orka upp till gymmet klockan halv 11. wej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback