what a night for a dance, you know i'm a dancing machine


dagarna har flygit iväg med all världens fart, alla lika härliga!
2010 börjar i varje fall på bästa tänkbara sätt vilket känns otroligt fint, då i princip alla mina horoskop talar annorlunda. enligt dem kommer nämligen mitt år bli skittrist...
men bajs på dom säger jag bara!

på senaste har jag träffat mina gulliga vänner, pussat på hästarna, varit ute och dansat, ätit, gått på bio och så seriöst jobbat lite grann också. minns egentligen inte vad jag sysslat med, kommer knappt ihåg vad jag gjorde igår. fast jo då såg jag ju en snygg kille, nämligen på bioduken behind mina 3d-glasögon. avatar! menade dock snyggingen när han inte var blå, men den blå var helt okej, ockzå.
jag har ju åkt snowboard också. förutom att mina bindningar gick sönder så var det very fun.
sen har jag börjat rida en söt liten häst! åh märks att jag inte ridit på länge, träningsverk gånger 1000 ungefär.
nu ska jag titta på true blood säsång två. fettbra.



Kommentarer
Postat av: Ammi

Vilka söta små collage du gör <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback