en liten pojke i för stora skor säger jag ska nog lyckas

nytt år!

vet inte riktigt hur ni känner, men jag känner verkligen att "ut med det gamla och in med det nya"
och det är det som är så hemskt bra med att det kommer nya år! tänk om hela livet var samma år? och kanske samma dag till och med? vad jobbigt det skulle vara.

jag avslutade i varje fall året fint, trots en massa jobb. i onsdags var vi på bio och såg bright star.
HERREGUD VAD FIN DEN VAR. han var. jag typ dog. se den!

självaste nyårsafton spenderade jag tillsammans med bästa sara och hennes vänner. det var mycket trevligt! jag höll mig i shack(?) och tog själv initiativ att åka hem, mötte malin på nattbussen och vi var hemma vid 5. käkade goaste köttbulls-rödbetsallads-mackorna och somna sen på stört. klev duktigt upp vid 10 för att jobba.

i helgen har jag i princip bara jobbat, så jag är såå glad att den är över.
i veckan blir det till att ta tag i träningen igen, vilket känns oroväckande roligt och sen också pussa en massa på sunshine såklart. det kommer bli fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback