you make me think that i could fly if i tried

tjohej, nu lyssnar jag på västerbron. det är såna sommar-feelings på den.
inte för att jag klagar på vintern, nejnej, jag äääälskar vintern. samtidigt som att jag hatar att frysa så älskar jag när det är kallt. det är fin kombo tycker jag. menar såklart att jag älskar att inte frysa i kylan. ehm.

idag bokade mathias flygbiljetter till umeå, så sjukt trevligt hörrni! nu kan inte nån halsfluss(?) stoppa oss, nej nej.
idag har jag jobbat hela dagen, igår kväll var jag med jossi och malin, det var myspys, vå åt massvis och tittade på i love you, man.
imorgon ska becks jag och mathias åka till hammarbybacken för lite snowboard. ÅÅÅÅÅH! hemskt mysigt, jag har saknat det så hemskt <3

nej nu ska jag nog ta mig en avocado, eller göra mig lite goacamole för att vara exakt. mumsi!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad mysigt att bara åka iväg en dag sådär! Jag vill också! Haha, får man se några bilder? :) Puss

Postat av: kit

inget stoppar, NI KOMMER SNART <3

2010-01-09 @ 01:34:38
URL: http://rutigtparaply.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback