så länge du är med mig

hej vad trött jag varit idag! somnade vid två efter min och markus iförtidsfrukost och klev upp halv 8 för att fara hem och ut till stallet för att sen fara hem och sen vidare till jobbet... och där var det bara jobbigt. varmt stressigt och hemskt jobbigt. cyklade hem helt utmattad i sliskigt varmt duggregn. o m y s .

nu är jag LEDIG i två dagar, grymt skönt. eftersom att ledighet för mig betyder stallet hästarna och barnen på kollo. men det gör det. biiiiiiig time. då känner man iallafall av sommaren. om det inte regnar då. men det ska det då icke göra för då blir jag hemskt upprörd.



nu är lika med sova eftersom att jag trots ledighet ska upp och hoppa vid 8.
tjingeling ling.

ps; edward imorrn = sant


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback