summertime, i'm the silence as the wind blows, my land is your land we are free

vaknade inatt/imorse av att jag skrattade. eller alltså skrattade i drömmen så mycket att jag vaknade. och fortsatte skratta när jag vaknat. det var sjukt roligt! har varit på hemskt bra humör hela dagen, måste vara därför..
började morgonen på årsta havsbad med familjen plus anild och markus, det var mys. vi hoppade till och med från hopptornet. denise första svergige-dopp i år avklarat!
for hemåt vid 12 för att markus skulle på dop och jag skulle jobba och det var det jag gjorde resten av dagen. ikväll blidde det jordgubbar och film med syster, också mys.

nununu ska jag sova eftersom att jag ska jobba 8 imorrn. pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback