känslorna faller fritt på midnattsgatorna

NU ÄR JAG GLAD, kan inte skriva varför här men vet ni? ni kan gissa och i era små söta huvuden har ni säkert rätt! borde sova eftersom att klockan är 00.17 och jag ska upp sisådär 07.30
men ville skriva ett litet muntert inlägg på min fina blogg.

om en vecka far vi till turkiet, härligt eller vaddå?
hinner bara vara hemma ett par få dagar innan det blir dags att tömma resväskan och fara till london!

att det nu även dessutom, är juni gör ju allting så himla mycket enklare.
på fredag är spelar mando diao på grönan och då ska jag även få träffa mina pussgurkor, ska bli fiiiiint.

glad sommar! woho! puss.

ps. är du denne som gjort en ny playlist på min spotify? sjukt nyfiken ju! 3 låtar med erik saade, visste inte att jag hade någon SÅDAN kompis heller. presentera dig!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Ååh, jag saknar diiiig!! <3<3

Postat av: denise

och jag saknar dig!!!!

2010-06-03 @ 00:11:28
URL: http://thenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback