hör du sången dom spelar på radion? varje ord verkar handla om dig, hur du knackade på mitt i sommarn...

alltså GE MIG SOMMAR!
behöver få ut min frustration någonstanns........
shiiiiiit! jag dör, bokstavligt talat d-ö-r inombords av detta väder.
trots att jag inte varit ute på snart en vecka så mår jag så dåligt så fort jag tänker på det.
tänker på snön. det känns som att världen kommer att dö, gå under. som att snön kommer förstöra vårt sverige, att det kommer bli alldeles russin-aktikt ni vet, som när man badat för länge?
det vill jag ju inte! jag vill ha vår. jag vill se en liten tussilago, ett första litet tecken på att vi överlevt denna jävla russin-tid. ge oss! snälla. solguden! smält allt det vita, gör det fort.

sen är jag nöjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback