jag tänkte sjunga nåt för dig igen, men när jag blir för full för att sjunga kan vi promenera hem i GBG-regn

hej mina huslä!
humöret är tipp-topp och jag lovar er att det har 60% med solen att göra. älskaren! liksom åh. denise känner att våren faktiskt kanske kommer komma till vårt land sverige i år iallafall. UNDER-BART.
helgen har varit riktigt rolig trots jobb både lördag och söndag, i fredags fyllde gulligaste malin år så det blidde middag här hemma för att sen åka in till stan. det var trevligt trevligt.
bilder tagna av johanna.

       

nu måste jag städa lite sen ska jag åka ut till stallet, först lite pussande på min sunshine, sen fixa hästarna och ha ridskolan. och så lite fika såklart eftersom att det är måndag. och ikväll ska jag träffa gulle-markus! wi.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback