kom sommarnätter under stjärnor, kom

hej hej hallå!
jag trodde våren skulle komma idag ju, har vart helt inställd på det i ungefär en månad, och vad nu likzåm? MOLN. icke ok. trodde jag kunde lita på min seriösa källa.
annars då, april snart och jag menar då lär det ju åtminstonde va vår, APRIL ni vet. det är vår. det är ju påskfjädrar! det är värme. och kycklingar, inte överlever dom i snön.

aja.

skulle egentligen kommit igång med gymmandet denna vecka men det sket sig. varför? :( jag är oerhört otaggad! måste se till att malin blir frisk så att hon kan dra med mig dit. min ekonomi uppskattar icke räkningar av saker jag inte utnyttjar. jag menar allt annat jag köper använder jag ju, äter upp eller har på mig, vare sig det egentligen är behövliga saker eller inte. som mina skor! har jag berättat för bloggen om mina skor? superfina, nivet bruna converse i skinn, (säger man skinn? gillar inte det ordet) sen är dom sådär platta i sulan. och först så var dom för små, men jag har nu töjt ut dom! sjukt lyckat alltså. ni undrar säker varför i hela världen jag köpte för små skor, men det var bara därför att dom bara finns upp till strl 40,5 (värdelöst) och jag verkligen VILLE ha. och tänk att det firrade sig tillslut. <3

nej nu ska jag göra nåt vettigt innan det är dags att bege sig till stallet. (har planerat att jag inom kort ska börja cykla dit, måste bara se till att cykeln är i befintligt skick först)

pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback