when i see you i really see you upside down, but my brain knows better, it picks you up and turns you around

solen skiner och sådär så jag borde vara helnöjd egentligen, och jag ska bli det snart efter att jag gnällt litegranna.. MIN MOBIL fungerar inte alls längre. den är heldöd! så jelva värdelöst. min senaste räkning låg på 1200(!) för att skitnördarna på tele2 tydligen drar dubbelt första gången. likzåm why? värdelöst! hade värsta planen på att åka till markus ikväll men kom på att jag börjar jobba 8 imorrn och då måste jag gå upp typ 5 om jag ska åka därifrån. VÄRDELÖST.

nu ska jag plocka undan all disk som fyllt hela diskbänken, inte alls världelöst,
sen ska jag till stallet tror jag, behöver pussa på hästarna.

pussheeeejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback