jag som blev kvar

åh åh åh. o-r-k-a-r inte plugga. kruxet är att det inte ens är något märkvärdigt, inte särskilt jobbigt eller så utan faktiskt rent ut sagt intressant, men så fort det hamnar inom ramen av "måsten" så dör en liten del av mig.
istället för att pluggat har jag tittat på grey's anatomy, joey och super nanny. jag har kollat igenom h&m och hittat ett jäkla massa klädmåsten (oj fel ordval. eller?) och till och med funderat på att köra dit, dock med tanken på ekonomin och kom jag fram till att efter lönen då kanske kanske, då istället satte jag mig vid datorn för att kolla igenom människors tråkiga statusuppdateringar som jag redan sett minst två gånger redan och tittade igenom hälften av alla mina vänners spotify-listor. jag glömde nämna att jag åt men det gjorde jag.

nu har jag ont i nacken och ögonen och känner mig snurrig. som att jag redan pluggat liksom fastän jag inte ens gjort det. f-y!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback