jag tyckte allt i världen om dig

idag har så mycket information trycks in i min hjärna att jag känner mig lite smått snurrig sådär. vår första individuella uppsats ska in imorgon, och jag har bara gått och skjutit på det, fastän ändå känt att det är lugnt, på nåt sätt. och faktiskt - idag när jag bestämde mig (och insåg att det var nu eller aldrig liksom) så bara flöt det på. satt i flera flera timmar i skolan utan att ens bli hungrig. hade jag varit hemma hade jag tittat i kylskåpet 48 gånger, och gjort lite annat, och ätit och så, men inte idag. inte i biblioteket i skolan. där är det på något sätt en aura av plugg. införde dessutom internet-på-mobilen-förbud därinne idag och det var oerhört lyckat. tror jag ska ha kvar det. då vet jag och magen och hjärnan att därinne, där ska det endast och enbart studeras.
för om jag har kommit på något som är lite farligt med min (oj så fin fina) mobil så är det just det. ni vet, internet. det är så lätt att bara hitta på något roligare, så nära till hands liksom. livs-farligt vid pluggtillfällen!

hur som. känner att jag har haft på tok för lite tid för min solstråle, men jag ska finna tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback