det är så logiskt alla fattar utom du, du har inte en aning

så in i helvete trött på att skriva om jäkla normer och genus och etnicitet i omsorgen så BLÄ.
jag kommer helt seriöst ingen vart...eller jo någon vart men det går så oerhört sakta att jag spyr. förstår inte hur något kan gå så sakta. jag förstår definitivt innebörden av snigelfart.. tänk er en snigel som ska snigla sig från vh till centralen (inte kommunalt) ahhh jag d-ö-r! och skiten ska vara inne imorgon. jag läste det för min syster och hon sa typ "eh, jag förstår inte hur det hela hänger ihop?" och "...du verkar mest ordbajsa!"
likzåm åh tack här trodde jag att jag vart någonstanns på väg men verkar inte så nehej!

nu ska jag vandra med sammy (hundisvakt) till brevlådan och posta ett brev till ticnet som innehåller mina presentkort. de kunde tydligen inte lösas in så jag måste skicka dom i efterhand. dryyyyyygt!!

fast nu måste jag väl höja stämningen på detta dystra inlägg om jag vill ha mina kära läsare kvar så jag klämmer in att tja tja bloggen, idag har jag och markus varit tillsammans i ett år! fatta ett år. grattis till oss!

nu ska jag ut och rensa hjärnan men lite frisk luft och snö, sen ska jag speeda på till sköldpaddefart!

xo xo deniZZze

Kommentarer
Postat av: Ammi

Haha fart och fläkt är ju inte direkt synonymt med plugg :P



Men grattis till dig och Markus på ettårsdagen <3

Postat av: Mathias

1 år jäklar vad tiden går snabbt, dock inte till sommaren..



Grattis föresten! :P

2011-02-25 @ 00:00:05
URL: http://mathiaslindblad.blogg.se/
Postat av: sara

Grattis till er!

2011-02-25 @ 09:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback