jag flög för nära solen, du blev mitt favorittidsfördriv

denna vackra februari förmiddag behöver lite planering känner jag. har nästan precis vinkat av markus som for till skolan, innan det åt vi bananomelett. (vispa två ägg + mosa i en banan och stek, hallon, blåbär + lite honung som topping = gött!)
hur som helst planering var det

först; plocka ur och i diskmaskinen
ca 11.00: börja läsa omsorgs-boken
12.00: ut på promenad med sammy
12.45: ut på promenad med kirow
13.15: fortsätt läsa. sluta inte!!!

så! nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: unknown

Come on, you go girl :D

2011-02-10 @ 13:42:30
Postat av: Ammi

Bananomelett?? Det lät fan inte najs :P

Postat av: Mathias

Denisen nu har både jag amy o kit börjat blogga så det ryker!



ds jaaa det är menat som en pik :P

2011-02-22 @ 23:22:50
URL: http://mathiaslindblad.blogg.se/
Postat av: Ammi

Haha varför kan man inte gilla kommentarerna som på FB? Isf skulle jag gilla Matties kommentar ;P

2011-02-23 @ 23:27:18
URL: http://smakakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback