oho framför din stereo när allt harmoniserar, där kan man aldrig bli för stenad

nedräkning... 2 timmar och 40 minuter kvar. det ska jag nog klara av. däremot har min mage börjat kurra så högt att jag var tvungen att höja musiken. tvivlar dock inte på att personerna runt omrkring mig ändå hör dess bullrande.
när jag är klar ska jag stoppa i mig en smarrig smörgås, med skageröra kanske. det är jag värd!
sedan måste jag besöka bokhandeln och se om jag hittar bokfan till nästa vecka. jag som som hade planer på att beställa den för två veckor sen har bara låtit det rinna ut i sanden... smart. 

jaja. nu börjar låten ta slut och jag lovade mig själv att fortsätta uppsatsskrivandet då.
puss och kram!

ps. låten var sång i buss på villovägar. tänkte att ni ville veta. och tack för grattis!! idag firar vi ett år och en dag. tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback