if you call me i won't be home

GÖTT. helg nu ungefär. behöver bara läsa en rolig liten bok om social omsorg till på måndag, men jag menar hallååå, det skriker ju fritid som bara den. åh. det är förövrigt (trots att det är jobb) en mycket härlig helg jag har framför mig. imorgon ska jag ut tillsammans med min f.d seminarie-grupp, vilken ska bli hemskt skoj. först ut och käka sen dansa! på lördag jobbar jag två och en halv timme enbart då jag sedan ska ut och äta med kära släkten och faster som kommer från london med julklappar och så. gilla!

vill ju även såklart nämna 22 juni.... foo fighters + band of horses + biffy clyro + stadion + jag = sant.
myyyyys! långt kvar och innan dess ska jag hinna med käraste hellström tvice.

nu ska jag chilla här, tog en day off från gymmet vilket jag känner mig värd. ska istället se lite one tree hill, då jag nu sett igenom alla grey's. efter oth säsång 7 blir det 8 och sen ska jag köra igenom glee.. inte idag kanske men ahh. härligt vinter / vår.

känns helbra att jag kommit in i serietittandet igen, det är viktigt för själen känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback