det fanns prickar på din klänning ditt skratt sjöng nio liv och jag flög för nära solen, du blev mitt favorittidsfördriv

allt regn gör mig ruskigt deprimerad, varenda centimeter av mig blir till en smördeg, ungefär. dagen har tillbringats i stallet och förutom fix i stallet har jag även tömkört min prinsessa som var SÅ duktig <3 åh vad hon är fin och duktig och alla synonymer till det. om fyra dagar fyller hon inge mindre än fyra hela år, med andra ord tårtmys på midsommar, innan jobb vill säga.
nästa vecka är det peace & love, ber till solgudarna att snällasnällasnälla se till att solen är framme då.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker inte du kan klaga på regnet Denise:P du har ju en man att mysa med ljus, musik och så ljudet av regnet. Supermys! Tänk på bönderna också = hö :)

Åh ja, tänk vad fort tiden går, redan är hon 4 år :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback