just stay there, cause i'll be comin' over

hej bloggen. gjorde just vuxentestet och fick hela åldern 28,5. tror det matchar lite med min sorgsenhet över att jag kommer missa mello-finalen på lördag, eftersom att malin fyller år och att vi ska gå ut. (buhu) men jag ska spela in och se på söndag morgon! inte för att det är samma sak, men men, vad ska man göra likzåm...

idag mår jag iaf lite bättre! eller mycket bättre till och med. har läst klart allt inför seminariet imorrn, det vill säga, den psykosociala utvecklingen för skolåren/ungdomsåren. rätt intressant men rätt tråkigt samtidigt då boken är på engelska och jag kom på mig själv med att tänka på annat ungefär 4/5 av tiden.

nu ska jag och malin ut och promenera med vovvisarna (sammy hjälper mig verkligen inför beach11) men just nu snöar det som fasen, INTE OKEJ! 


pssst. saknar london!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback