nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig

nu pluggar jag. eller jag har inte börjat eller så, fast jag har tittat på boken ett bra tag, om det räknas. kom på att jag måste åka till apoteket så tar det istället kanske. hämtade ut min hemtenta idag, VGGGGGG... jag är så bra! tål att sägas att VG är högsta betyg. nej nu ska jag göra something wettigt. like åka till apoteket alternativt plugga. ikväll ska jag ha plugg-och-laga-mat-dejt med malin. samt promenad såklart, det har blivit det självklara. känner mig så himla hurtig! dog halvt igår på combaten, kunde inte sova i natt. har börjat få hemskt svårt att sova vilket pissjobbigt och leder till att jag får ont i halsen. varför? jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: Mathias

Men me to!! alltså ont i halsen/känner sig förkyld om jag sover för lite, not good.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback