du var alldeles runt hörnet, i kvarteret, överallt

och hej idag är det bara tisdag fastän att det känns som torsdag. tror det är för att jag har varit flitig och klivit upp tidigt två dagar i rad, hoppas det håller i sig hela veckan. dagen har spenderats i skolan i ett litet grupprum och jag känner mig så himla slö och trött och alla synonymer till det. ska på activio spinning om en timme sisådär så innan den ska jag ut och vandra i solen med sammy så att jag blir pigg. ikväll ska jag fara till markus och pussas och kanske äta något nyttigt fast gott och bara så att ni vet har vi varit tillsammans i hela 15 månader.

Kommentarer
Postat av: katrin

åhhh är det så länge sedan du skrev om mackis i facebook-mailis! :)

Postat av: denise

hihi jaaaaao. tokigt!

2011-05-28 @ 16:41:56
URL: http://thenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback