i hate to turn up out of the blue uninvited but i couldn't stay away.

nog med bilder på mig själv på ett tag nu tror jag. idag är det måndag, en dag som jag numera gillar stark, nya tag liksom. har spenderat dagen i skolan och haft ont i huvudet ungefär sen lunch, himla jobbigt. ska snart iväg på combat, laddar med vindruvor. en god nyhet är att fina rebeckahall finns i stockholm för tillfället så jag hoppas att jag får en skymt av henne. annars är det pluggpluggplugg som gäller för att sedan avsluta med jobb i helgen. tänkte dock hinna med två konserter, glasvegas på torsdag och säkert! på fredag. kommer blir BRA!

adios

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej Denisen, vi vill ha mer fina bilder på dig <3

2011-05-17 @ 13:19:47
Postat av: Anonym

håller med! <3

2011-05-18 @ 17:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback