för vem kan glömma att stjärnorna någon gång blir stenar och vem vet hur länge vi har varandra

full fart mest hela tiden men jag hinner i varje fall göra goda frukostar och denna morgon blev det inget mindre än finncrips med brieost, turkisk yougurt med melon, caschewnötter, valnötter, solrosfrön, linfrön, kokos och kanel. dog frukost döden av ren njutning <3 tills nu har jag även agerat taxi till både min kära, mikaela och gustav samt varit ute på en mysig promenad i solen och tittat på gårdagens grey's. åh var så finthemskt att jag grät lite.
nu blir det däremot till att sammanfatta gårdagens föreläsning som handlade om avtalsrätt och sedan fortsätta läsa cirka hundra böcker som jag ligger i princip hundra efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback