let me make you happy i wanna make you feel alive at night

åh har haft bästa knäppaste helgen och vi har dansat skrattat druckit lite för mycket och förundrats över hur dyr en whopper utan meal kan vara. vi har somnat klockan sex och hur-kom-det-sig-att-klockan-blev-så-mycket men ändå lyckats gå upp i tid för att jobba och fastän jag sovit i bergshamra och haft två tågresor där jag förvånats hur bra jag mår men sen inse att jag kanske fortfarande är full och så övergår det istället till värsta min tänkbara bakfylla. och nu skriker min kropp att jag måste ta hand om den lite bättre och det ska jag! först jobb till tjugoett och sedan en välbehövd sömn innan skola och kursstart och träning men tills dess lyssnar vi på detta äter wienerbröd och dricker te.

Kommentarer
Postat av: Sara

Gilla! <3

2011-10-09 @ 16:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback