yours is the first face that i saw, i think i was blind before i met you

är fortfarande helt galet exalterad över att mina fötter kommer vandra längst londons gator om mindre än en månad. med det i bakhuvudet kan inte mina dagar tills dess att vi åker bli något annat än helt fantastiska och jag inser verkligen hur himla bra allt känns när man har något fint att se fram emot. dagen började med mysfrukost tillsammans med min favoritkille för att sedan plugga straffrätt och mänskliga rättigheter. vid tretiden for jag till odenplan för att klippa mig, passade även på att handla lite smink och därefter körde jag ett förjäkla svettigt bodycombat-pass, är fortfarande skakis.

nu ska jag bädda ner mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback