there ain't no reasons things are this way, it's how they've always been and they intend to stay

idag har jag haft världens längsta dag då jag klev upp klockan sex för att gå på fyrtiofem minuters spinning klockan halv sju. det gick över förväntan då jag trodde att jag skulle avlida men jag mådde bara hemskt illa. efter en frukost i form av gröt och avocado cyklade jag till stallet klockan nio för att fixa morgon och det kändes underbart fint att få pussa på alla hästar igen och resten av dagen spenderades delvis i staden och delvis i introduktion-till-straffrätt-boken och just nu ligger jag i sängen och tittar på greys anatomy medan ögonen går i kors och bara vill sova fast innan vi gör det lyssnar vi på detta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback