me, i'm like can't get you out of my head, annoying at times but i make you wanna dance

igår kväll var det äntligen tid för markus maskerad! vi var tokpepp och kvällen var hur bra som helst och det kom allt ifrån ett mjölkpaket och en morot till monster och mördare. temat var med andra ord bokstaven m och ni får ta del av några fina nedan. totalt togs 556 stycken bilder, har haft extremt kul idag när jag tittade igenom dem. hehe! utöver det har jag inte haft speciellt roligt utan snare sjukt tråkig då jag bara legat i soffan med en sådan hemsk huvudvärk att jag vet inte vad och inte heller har jag fått en rad skriven på hemtentan, lika bra ändå kanske då det troligtvis inte blivit något vettigt. nu ska jag ta ut vovvis på en promenix och sedan tagga skola + jobb imorgon.




Kommentarer
Postat av: Katrin

kul juu! men det där blåa bandet kan man ju bara köpa via föreningar! rosa bandet finns ju ÖVERALLT och Ica säljer rosa diskborstar och grejer!

Postat av: Katrin

men vaaaar? jag vill köpa ett sånt! har du sett det på någon speciell affär? :)

2011-10-03 @ 13:09:38
URL: http://katrinottosson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback