when everything is lonely i can be my own best friend, i get a coffee and the paper and have my own conversations

och redan är det lördag! vet inte riktigt var tiden tar vägen och inte heller riktigt vad jag gör men det känns ändå ganska fint och det bör tilläggas att jag pluggar flitigt. troligtvis på grund av att ångesten inför tentan om 3 (!!) veckor redan bubblar i mig och det är visserligen inte särskligt fint, men jag får åtminstonde något gjort och idag läste jag till och med om mänskliga rättigheter på min lunchrast på jobbet.

annars är jag trött mest hela tiden fastän egentligen bara efter klockan tjugoett för på morgonen har jag blivit duktig att kliva upp, något jag hoppas håller i sig. imorgon är det jobb hela dagen men innan jag börjar ska jag och syster på sjukhusbesök och efter ska jag umgås med sara. och sen är det måndag och sen är det tisdag och då är det pengar-på-kontot-firande <3 jag ska även klippa mig så känner på mig redan nu att tisdag kommer bli en super-dag!

Kommentarer
Postat av: Katrin

åhh gullan du behöver inte ha ångest över juridiktenta! jag pluggade exakt 0 timmar och fick ändå G! så länge du vet vart du ska leta i lagboken så ba fixar sig allt finemang ska du se :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback