how could i be angry at you? you never asked for nothing at all and you asked me to come in from the cold




Vad är den äckligaste mat du vet?
måste vara korvstroganoff, det enda jag kan komma på som jag verkligen inte gillar.

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
tror att det är min fjällräven jacka (som jag ändå köpte billigt)

Har du någon oanad talang?
jag är typ sjukt snabb på att städa och göra många saker samtidigt - när jag vill. speciellt i stallet, där gör jag typ fem olika saker samtidigt i en himla fart. jag är väldigt effektiv där!

Vad gjorde du i helgen?
hängde med sara i fredags, tittade på o.c åt glass och drack vin, lördagen började jag på stan och avslutade med mathias, först middag och sedan krogen. idag har jag varit i stallet och bland annat tömkört sunshine.

Vad är din viktigaste 2do veckan som kommer?
läsa klart alla mina böcker så att jag sedan kan börja tentaplugga på riktigt.

Senaste låt du lyssnade på?
denna. de spelar förövrigt på debaser imorgon, vill gå.

Bästa skönhetsknep?
somna i tid, dricka lagomt med vatten och att tillaga fina frukostar som gör en glad resten av dagen.

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
skjorta som är knäppt hela vägen upp, väl-sittande byxor och fina skor. hängslen är plus i kanten!

Vem saknar du?
nessla. min bästa hund vän. vi ses så himla sällan att jag blir alldeles depp.

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
en fiiiin lägenhet som inte skulle ruinera mig varje månad.

Bästa filmen nånsin?
500 days of summer. bästa filmen med bästa musiken och finaste zooey deschanel.

Vad önskar du att du var bättre på?
att ta tag i saker. ofta blir jag helt snurrig i huvudet och gör absolut ingenting i ren frustation när jag har massor att göra vilket ofta resulterar i en heldagsdepp över att jag är så dålig.



Kommentarer
Postat av: Mathias

Inge vidare förtjust i korvstroganof heller! När jag var liten vrål vägra jag, dock inte skolan den var ju typ bara vatten o korv :p men hemlagad blä!



Haha missar totalt på klädseln!

Postat av: denise

åh ja hemskt äckligt!



haha men jag gillar dig ändå! plus att du har fina skor :)

2011-10-31 @ 10:04:28
URL: http://thenise.blogg.se/
Postat av: Anonym

Korvstroganoff suuuugeeeer!

2011-11-02 @ 12:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback