if i'm forgotten, they'll remember me for today

kom ungefär precis innanför dörren efter en lång skogspromenad på dryga timmen, den var mysig men jobbig. en bra start inför nästa vecka som kommer innehålla träning-träning-träning och grönsaker. dagen har varierat mellan plugg häng med min mor samt morotskaka. gjorde också naglar imorse, ni vet med vita tippar och allt, sjukt värt då mina före detta såg hemska ut. med andra ord går det lite halvtaskigt att använda tangenterna samt mobilen så svarar jag inte längre på era sms så vet ni varför. 
igår umgicks jag med markus, vi åt lyxshake på max var ute och gick i två timmar, såg film och dippade grönsaker. vi såg i am number 4 och den var himla bra. se!

nu ska jag återgå till forskningsmetoder i socialt arbete och önskar er goseposar en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback