och jag har lämnat allt som tynger mig på vägen hem till dig

hösten har väl varit här ett tag men nu är den verkligen här. känner mig förvisso ganska tillfreds med det på något konstigt sätt. har (kanske) omedvetet på grund av vädret fallit i något slags shopping grop och vill inte tänka på hur mycket pengar jag spenderat den senaste tiden. ja-ja vi låtsas att det faktiskt är saker jag behöver när jag funderar på att köpa ett par skor idag och jag menar hej, jag har suktat efter ett par såna hur länge som helst så i think i will. morgonen har efter morgonpromenaden spenderats framför ett dussin bloggar och fann just
detta. (åh!!) måste även tipsa om denna blogg som gör att jag vill äta frukost alla måltider i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback