så generad fullständigt förnedrad, hoppas du ska resa dig och springa efter mig



detta är min himla goda och fantasifulla måndags-frukost. för er som inte ser vad det föreställer kan jag berätta att det är grahamsgröt med kanel toppad med turkiskyougurt+hallon samt kokos och två plommon. bortsett från att jag har hemskt ont i nacken och fortfarande är blöt efter en regnig promenad för två timmar sedan så känns denna veckostart helt okej. dagen kommmer innehålla plugg och ikväll blir det träning i form av bodypump. 

helgen har varit toppenbra, jobb båda dagarna men himlans bra kvällar så det vägde upp. håkan var ypperligt fantastisk i fredags, åh går inte ens att förklara. är toktaggad på att fara till göteborg och se hans spelning på liseberg på fredag för vemvet när han spelar nästa gång? får se hur det blir med det men vore definitivt något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback