i'm preparing myself to say farewell to my pride again i remember how it was back then

förutom att faktiskt köpa kurslitteratur för 3200 kronor så beställer jag skor kläder och har en londonlängtan som jag vet inte vad. igår fyllde världens finaste markus år så istället för att träna (vilket jag borde) äter jag tårta och på lördag är det dags för m-maskeraden jag och madde ordnat för honom, kommer bli kalasbra. idag lagar jag gröt med nötter kokosmjölk + banan äter pannkakor med grädde och bär, städar huset fixar spellistor och målar naglarna, ungefär allt allt allt förutom att börja med jäkla hemtentan. hur jag inombords jublar över att chefen ringer och frågar om jag kan jobba kväll förklarar hur totalt opepp jag är på att läsa om kvantitativ medod och evidens. får börja imorn helt enkelt. eller nej - måste börja imorgon. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback